Tillbaka till sökning

Senior Planner till A3

Om företaget

A3 är en mäktig mix av IT och telekom som täcker allt från hårdvara och servicetjänster till bredband och telefoni. Vi tycker att det är vettigt med ett personligare företag som vet att mötet är själva grejen. Som bryr sig om att det ska bli bra. Där det inte sitter fast att få hjälp och där vi som vet vad vi pratar om också pratar begripligt. För oss är vårt norrländska ursprung något urstarkt. Allra mest är det en fråga om inställning. Sättet där vi tar hand om varandra, där vi lyssnar mer än vi pratar och levererar på riktigt istället för att sälja luftslott och blufflova.

Vill du ha mer information om oss? Besök www.a3.se!

Är du strukturerad, strategisk och har god förståelse för kundnöjdhet? Vi söker dig som vill arbeta med personalplanering på Customer Service på både strategisk och operativ nivå, där vi erbjuder dig en unik möjlighet att vara med och påverka A3:s strategi, målsättning och resultat.

Dina arbetsuppgifter

Som Senior Planner på Customer Service ansvarar du för att avdelningen Customer Service bedrivs på ett kundorienterat och effektivt sätt. Dina ansvarsområden är många och varierande och i rollen ingår att säkerställa personalplanering, följa upp och rapportera statistik, samt kvalitets- och effektivitetsarbete. Du arbetar tätt tillsammans med Kundservicechef, teamledare och koordinatorer på avdelningen samt andra interna avdelningar.

Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är exempelvis:

• Personalplanering på både kort och lång sikt
• Fördela och arbetsleda resurser i det dagliga arbetet i samråd med teamchefer
• Planera och vara delaktig i introduktion av nya medarbetare på avdelningen
• Statistikuppföljning och rapportering
• Identifiera utvecklingsmöjligheter och kvalitetssäkra vår service
• Samarbeta med andra interna och externa aktörer i syfte att förbättra våra processer, system och produkter

Din profil

För att passa i rollen som Senior Planner tror vi att du är en positiv person som är lösningsorienterad och har förmågan att se saker i ett större perspektiv. Du har erfarenhet av liknande arbete, minst 2 års erfarenhet av arbete inom kundservice/sälj och har förståelse för telekombranschen och dess utmaningar. Har du erfarenhet av strategiskt arbete är det meriterande.
Som person är du en naturlig ledare och har lätt för att skapa förtroende. Du är ansvarstagande, prestigelös och en lagspelare som ser dig som en del i ett större sammanhang. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på engelska och svenska.

Vad erbjuder vi dig?
Vi som arbetsgivare vet att välmående personal är av största vikt för att också företaget ska vara välmående och därför har vi ett friskvårdsprogram som alla anställda erbjuds att delta i, där man som anställd kan träna ihop möjlighet till ledig tid. Vi erbjuder ett spännande och utmanande arbete i en stimulerande miljö, med stor möjlighet till personlig utveckling. Du kommer att arbeta i nya och moderna lokaler som erbjuder en mycket bra arbetsmiljö. Vi har också förmånen att ha en egen Husmor som välkomnar oss varje morgon med nybryggt kaffe och en och annan kram när det behövs.

I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Åström Gustafsson på tfn: 0733-51 27 14, eller Mattias Adolfsson på tfn: 0733-51 27 25. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 25 augusti, via www.clockworkpersonal.se.

Ansök

Har du frågor om jobbet?
Kontakta mig!

Jennifer Åström Gustafsson

Jennifer Åström Gustafsson

Konsultchef

Telefon: 0733-51 27 14

E-mail: jennifer.astrom.gustafsson@clwork.se

Kul att du vill söka det här jobbet! Hur vill du ansöka?

Ett alternativ är att ladda upp ditt cv precis som vanligt. Om du har bråttom eller inte har något cv kan du istället skapa ett mini-cv. Har du ännu mer bråttom eller är nyfiken på att veta mer om jobbet kan du anmäla ditt intresse så kontaktar vi dig.

Frågor? Bara hojta!

Här laddar du upp ditt
CV och personliga brev.

*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.
*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.

CV *

Personligt brev

Namn

Mini-CV, då kör vi!
Vad heter du?

*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.

Kontakt

Tack! Hur kan vi
kontakta dig?

*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.

Anställningar

Toppen! Kan du berätta lite kort om dina
två senaste anställningar?

Senaste anställningen

Tidigare anställning

Utbildning

Snart färdig! Vad har du för
utbildning(ar)?

Personligt brev

Sista nu! kan du berätta lite kort om dig
själv också?

Vilken bra idé!
Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av
oss så fort som möjligt.

*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.
*Japp, dessa uppgifter är obligatoriska.

Hitta jobb & personal

Hej, det är jag som är {{ coworker_firstname }}!
Vad kan jag hjälpa dig med?

För jobbsökande

Jag söker jobb

Då har du hittat rätt!
Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av
oss så fort som möjligt.

* Japp, dessa uppgifter är obligatoriska

Vilken bra idé!
Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av
oss så fort som möjligt.